~new_born

Kolejny kontrakt na realizację kampanii marketingowej K2 Media

Dom mediowy zaplanował i kupuje media na potrzeby jesiennej kampanii. Obejmuje ona emisję spotów w stacjach telewizyjnych  oraz działania w internecie m.in. obecność w kanałach VoD,  display, mailingi i działania SEM. Osią kampanii jest spot TV  „Sprawdź, czy nie szukasz”, namawiający do bycia na bieżąco z propozycjami od pracodawców.  Ponadto kampania Pracuj.pl uzupełniona zostanie o działania w social mediach, a także odsłonę outdoorową opartą o hasła dopasowane do miejsc, w których zawisną billboardy .Przeprowadzone zostaną także działania eventowe: w pięciu miastach w Polsce (Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań i Katowice).

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.