Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
K2 dla CD PROJEKT RED CD PROJEKT RED powierzył agencji K2 stworzenie kreacji do globalnej kampanii reklamowej GWINTA: Wiedźmińskiej Gry Karcianej. Kampania digitalowa zamkniętej wersji beta gry ruszyła 25 października wieczorem. Studio CD PROJEKT RED rozpoczęło współpracę z K2 w marcu br. od zlecenia na kreacje reklamowe dla drugiego dodatku do Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu, czyli dla Krwi i Wina. Do zadań agencji należało wówczas przygotowanie ponad 500 banerów statycznych i animowanych promujących przedsprzedaż dodatku oraz jego właściwą premierę. Grafiki i animacje stworzone przez K2 w 8 językach zostały zaadaptowane na zagraniczne rynki. Po sukcesie tej kampanii CD PROJEKT RED zdecydował się powierzyć K2 wsparcie reklamowe premiery nowego produktu – GWINTA: Wiedźmińskiej Gry Karcianej.