~telesfor

Nowym klientem K2 Media jest e-commerce 8a.pl. K2 Media zajmie się kompleksową obsługą SEM i SEO. Kampania realizowana jest od września. Historia 8a.pl zaczęła się 15 lat temu, a sklep internetowy pod obecną nazwą dostępny jest od 2004 roku. Wyróżniony został nominacjami do wielu nagród w tym e-Commerce Polska Awards, Ekomersy oraz Webstartfestival. W 2014 został nagrodzony wyróżnieniem w katergorii „Sklep odzieżowy” w konkursie Best Shop Concept 2014. Posiada certyfikat autoryzowanego dystrubutora marki The North Face, The North Face Summit Series Specialist Dealer. Za usługami SEO i SEM w ramach oferty K2 Media stoi uznana marka K2 Search. Agencja wyróżniona została statusem Google Premium Partner oraz nagrodą Ready to Rock.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.