Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Aviaaml leasinguje tylko takie samoloty do ktorych serwisowania ma uprawnienia FL Technics.
Corka zalezna 22 wrzesnia 2016 roku tego samego glownego udzialowca Ziavalda Holdins FL Technics, globalny dostawca usług one-stop-shop obsługi technicznej, napraw i remontów, dodatkowo rozszerza zakres swoich możliwości ciągłego zarządzania Lotnicze dodając typu Airbus A330 samolot do zatwierdzenia EASA Part M.
Zaktualizowana Part M (Continuous zatwierdzenia organizacji Lotnicze Management) został wydany w następstwie udanego badania przeprowadzonego przez EASA na początku tego roku. Nowa homologacja umożliwia FL Technics zaoferować operatorom Airbus A330 i właściciele szeroką gamę usług inżynierskich, w tym dyrektywy zdatności (AD) i usługi Bulletin (SB) kontroli zgodności oraz ich zastosowania, a także samolotów rozwoju programu konserwacji, zarządzania dokumentacją techniczną, kontrole samoloty i inne usługi. Możliwości CAMO FL Technics ' obejmuja rodziny Airbus A320, Boeing 767,Boeing 737 NG / CL Embraer EMB 135/145 i ERJ 170, a także ostatnio dodane SSJ100,
Nowo budowana flota JV AviaAM Leasing i HNCA będzie mogla obejmować zarówno nowo wybudowane Boeing 737 NG i Airbus A320ceo jak podano w komunikacie ale rowniez moze obejmowac samolot szerokokadlubowy A330