Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Od 02.08.2016r zostaliśmy w Opolu [ale i nie tylko w Opolu] bez internetu ale z fakturami do zapłaty.Wysłałam im tak jak radził rzecznik praw konsumenta, reklamacje i wypowiedzenie umowy ale oczywiście nie dostałam odpowiedzi . Nie ma z Nimi żadnego kontaktu.Nigdzie nie ma tez oficjalnego komunikatu z ich strony.Podobno nie płacili pracownikom po kilka miesięcy,jak i również serwisantom i ZUSowi.Doszły mnie słuchy, że ta firma zbankrutowała ale też słyszałam że ta firma została sprzedana. Ich główna siedziba mieści się w Warszawie to ich adres : MNI Centrum Usług S.A., Plac Czerwca 1976 r. 4, 02-495 Warszawa . A w Opolu : Augustyna Kośnego 45, 46-020 Opole
Dodam że na fakturach za czerwiec,lipiec i sierpień widnieje nowy numer konta,o czym oczywiście nie zostaliśmy poinformowani.Moim zdaniem oni dobrze wiedzieli co robią,bo pewnie Urząd Skarbowy zablokował im konto i żeby dalej ciągnąć kasę to celowo zmienili numer konta.