Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
To proste. Autodesk idzie w ślady Adobe. Robi wszystko dokładnie tak jak oni. Już w całości przeniósł ofertę na subskrypcje. Teraz jeszcze tylko pozostaje wyciąć kanał partnerski, który w dobie internetu nie jest już do niczego potrzebny. Jeszcze rok, może 2 i cała sprzedaż będzie szła wyłącznie poprzez sklep autodeska.
Prosty przykład. Kiedyś wszystkie strony promocyjne, do których kierowały reklamy, emaile wysyłane do klientów zawierały w najbardziej widocznym miejscu formularz kontaktowy a wszystkie wpisane dane wędrowały do któregoś z partnerów autodeska.
Jak to wygląda teraz? Wystarczy wejść na mocno promowaną ostatnio stronę o kolekcjach - http://www.autodesk.pl/collections
Co jest najbardziej widoczne? "ZAMÓW SUBSKRYPCJĘ ONLINE" co kieruje do.... store.autodesk.com
To samo jest tu: http://www.autodesk.pl/campaigns/global-promotion ale dodali jednak możliwość wysłania formularza, choć i tak link do ich sklepu jest lepiej widoczny. Dodaj do tego bezpardonową walkę "na noże" między partnerami o każdą złotówkę a dostaniesz odpowiedź na swoje pytanie.