~dovado

Sam sie nad tym zastanawiałem Wynika z tego zestawienia że spólka kupila 2 Airbusy A319 w 4Q 2015 oraz 2 Airbusy w 1Q 2016 roku Według danych spółki na dzień 31 05 2016 posiada tylko jednego Airbusa A319 ponieważ jednego sprzedała wg nich w 1 Q 2016 a 2 nastepne w 2 Q 2016 r Odszukałem te Airbusy A319 ale one wszystkie 4 figuruja w bazach jako wciaz leasingowane z AWIAAML tylko ten ostatni o rejestracji UR-COP wyglada jakby byl sprzedany w lipcu 2016 do Darta . Może dlatego jest przychod tylko z jednego samolotu .
2052
319-111
16/12/2015
VP-BWA
Lsd From Aviaam Leasing

2069
319-111
16/12/2015
VP-BDM
Lsd From Aviaam Leasing

2072
319-111
11/02/2016
VP-BDN
Lsd From Aviaam Leasing

2091
319-111
08/03/2016
UR-COP
Stored 07/2016
lsd from aviaam leasing

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.