~olo

skąd wiesz, że kwiecień i maj byly super? zastanawiam się w sumie w jaki sposób kwiecień np. miał być super skoro spółka w tym czasie była jeszcze niezbyt dobrze zatowarowana (wystarczyło spojrzeć na stronie na ilość obuwia z nowej kolekcji i przejść się do kilku sklepów)? W maju faktycznie dość przyzwoicie jak na siebie się dotowarowali kolekcją wiosna lato. Pytanie czy to nie za późno skoro w kwietniu uzyskuje się najwyższe marże.
Na dziś PMA ma niestety wciąż bardzo wysokie koszty sprzedaży (pewnie głównie koszty najmu). Widać po rodzaju obuwia (materiału) z  kolekcji wiosna lato, że chcą zwiększyć marże na poziomie brutto ratując się przed wysokimi kosztami sprzedaży. Natomiast czy to wystarczy do sukcesu? czas pokaże.
Na dziś kluczowe jest, aby mieli towar, by generować możliwie największy przychód na metr.

Odnośnie sprzedaży w necie, to w 1Q wygenerowali z tego kanału około 8-9% przychodu, czyli tyle ile generują średnio 3 obiekty. Zatem na pewno jest to dobry kierunek rozwoju.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.