~2000005

– Informację o wynikach odbieramy negatywnie, gdyż jest w nich dużo rozbieżności. Przede wszystkim zachodzimy w głowę, jak można pokazać wyższą marżę w wyprzedażowym kwartale aniżeli uzyskaną w całym 2015 (57,2 proc. vs 55,7 proc.) oraz tak dynamiczny wzrost kosztów funkcjonowania (+78 proc. r/r) przy zmniejszeniu powierzchni handlowej. Wracając do marży handlowej to odbiega ona o 10 p.p. od tej ukazanej w raportach miesięcznych. Wykazane wówczas 47,3 proc. rentowności na sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych oraz w sklepach internetowych nijak się ma do 57,2 proc. pokazanych w raporcie. – komentuje Marcin Stebakow, analityk DM Banku BPS.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.