Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Dnia 2015-09-23 o godz. 12:11 ~Fiki napisał(a):
> Oj kolego, weź sobie na wstrzymanie bo zaraz pękniesz ;) Jak zauważyłeś, strona nie została zaktualizowana, a CCS nie współpracuje z Samsungiem uhuhu z 2 lata. Chyba Ciebie zdziwię, ale ceny poszczególnych elementów bardzo często przekraczają cenę urządzenia. Bardzo często wymiana wyświetlacza w smartfonie, który kosztował 1tys zł, wynosi połowę albo i więcej ceny rynkowej - nie mówiąc o pozostałych elementach telefoniku.
Witam,
A skąd ta wiedza, że CCS nie współpracuje z Samsungiem? Na stronie http://www.samsung.com/pl/support/servicelocation/
bez problemu po wpisaniu Piaseczna pojawia sie ten serwis. Czyżby Samsung był tak niekompetentny i nie wiedział komu dal autoryzację? W jakim że to raporcie bieżącym spółka CCS S.A. poinformowała kiedykolwiek o zakończeniu współpracy serwisowej z Samsung?
Komu i dlaczego zależy na pisaniu nieprawdziwych informacji?