~Inwestor

Tyle telefonów sprzedają więc jakość poprawy serwisu pewnie zajmie trochę czasu. Choć już w raporcie za IIIQ2015 pisali że doradca im doradził poprawę w tym zakresie, poniżej cytat odnośnie spółki MyPhone:
Spółka kontynuowała wdrozeniezalecen firmy doradczej z zakresu poprawy procesów obsługi klienta, min. w dziale wsparcia serwisu. Elementem uzupełniajacym i wienczacym wspomniane wdrozenie była rozbudowai relokacja działu serwisu telefonów wraz z niezaleznym działem czesci zamiennych. Efekty wszystkich wdrazanych zmian beda widoczne w okresach późniejszych.

Miejmy nadzieję, że wartość sprzedaży w 4q15 na tyle istotnie wrosła że z dużą nawiązką pokryje rezerwy związane z reklamacjami.
 

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.