~Corcoran

Czytanie z uwagą pozwala zrozumieć a to pomaga przy formowaniu opinii i oszczędzi kompromitacji.
Abonamenty audio i video wzrost o 675 tyś zł tj. 5% vs 2014
Usługi reklamowe audio wzrost 391 tyś zł tj. 5% vs 2014
Digital Signage wzrost o 1 706 tyś zł tj. 28% vs 2014
Abonamenty aroma wzrost o 488 tyś zł tj.13% vs 2014
Razem Przychody netto ze sprzedaży wzrost o 4 989 tyś zł tj.13% vs 2014

dane z raportu IMS IVQ 2015 str.9
Druga możliwość to celowe działanie w celu..., aby nie rosło?
Tu siedzi sternik i tak zrobi swoje

Jeżeli raport to zbyt wiele do czytania to podaję wersję skróconą z prasy:
http://stooq.pl/n/?f=1025089&search=ims
pzdr

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.