~Eliza

Hah a ja przyznam wam obojgu rację i lajki :D

- Dex ma rację, mówiąc, że CCS nie obchodzi, co piszą o Huawei, tylko ile przyjdzie do nich urządzeń, które naprawią
- Zdrojek ma rację, mówiąc, że ludzi obchodzi opinia i Huawei. Kupią ich sprzęty tylko jak będą dobre. Przekłada się to na wyniki CCS. Zjawisko zwaną atrybucją, czyli przypisywanie zasług czynnością, które prowadzą do konwersji, w tym przypadku serwisowania :D

ale ja mądra jestem :D

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.