Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Zarzucanie komuś kłamstwa, jeśli na to wskazują jawne dowody/źródła/przemyślenia, nie jest oznaką braku kultury, tym bardziej jeśli osoba, której tyczą się zarzuty, nie potrafi na nie się obronić. Nie wiem czy przyjmują sprzęt Samsunga do napraw, czy nie, ale śledząc spółkę od długiego czasu wiem, że nie mają z nią podpisanej dłużej umowy na współpracę.
Podkreśliłeś, że pracujesz w serwisie (zapewne konkurencyjny z Piaseczna), wiem sam powinieneś doskonale wiedzieć, że bardzo często naprawy poszczególnych elementów mogą przekraczać wysokość ceny danego urządzenia. Szybki przykład - dlaczego osoby ze stłuczonymi wyświetlaczami, zamiast dokonywać wymian od razu, chodzą z nimi przez parę miesięcy? Możesz czuć się oszukany, nikt tego Ci nie zabroni, ale twoje poczucie wynika widocznie z braku znania branży i cen produktów. Poza kosztem części dolicz jeszcze robociznę.