~JerzyG

Ja? Siebie i jedyne do czego się odniosłem to fatalny serwis, a że również pracuję w branży usługowej (w serwisie) to wkurza mnie takie traktowanie klienta! I tyle! Czuję się przez nich oszukany i już, a post swój umieściłem tutaj dlatego, że ktoś już zaczął ten temat jak w tytule. Natomiast co do Samsunga, to Pan kilka postów wcześniej zarzucił kłamstwo osobie opisującej swój problem z tabletem i CCS-em. Nie wiem jak wygląda współpraca CCS-u z Samsungiem i jako Klienta kompletnie mnie to nie interesuje, jedno wiem: przyjmują sprzęt do napraw gwarancyjnych! Aha, a szanowny Pan raczej do czyjejś kultury niech się nie czepia bo ktoś może przyczepić się do Pańskiej, no chyba że bezpodstawne zarzucanie komuś kłamstwa to właśnie jest wyraz "wysokiej" kultury. Jeśli tak to ja wolę być nie kulturalny!

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.