~JerzyG

Za pierwszym razem nie ja chciałem wymienić ekran (ja oddałem telefon bo nie działał dotyk) tylko serwis dał taką diagnozę i kosztorys na taką usługę, a za drugim razem po moim zapytaniu o przyczynę tak znacznej różnicy w kosztorysach usłyszałem, że serwisant PRZYPUSZCZA iż wymiana ekranu nie wystarczy i otrzymałem wycenę nowego urządzenia. Tylko, że nowe urządzenie kosztuje w tej chwili na rynku zdecydowanie mniej. Zaznaczam ponownie, że panel zakupiłem i wymieniłem sam i telefon działa jak złoto! Zresztą naprawdę uważasz, że koszt wymiany panela i płyty głównej, nawet jeśli był potrzebny powinien tak znacznie przekraczać koszt nowego urządzenia!! A znasz pojęcie: "naprawa nie uzasadniona z ekonomicznego punktu widzenia"?

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.