Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Tak dla przypomnienia :
Spółka
SeaMaster Aircraft S.A (do czasu rejestracji KRS pod nazwą Weedo Polska S.A) poprzez spółkę zależną SeaMaster Aircraft, LLC opracowuje serię nowoczesnych samolotów wodnolądowych oraz będzie uczestniczyć w procesie ich certyfikacji w Europie, państwach afrykańskich, Chinach oraz Stanach Zjednoczonych zarówno w kategorii lekkich samolotów sportowych (ang. Light Sport Aircraft – LSA) oraz małych samolotów w normalnej, użytkowej i akrobatycznej kategorii. Wodnolądowe samoloty mogą startować i lądować na wszystkich rodzajach terenu: na standardowym pasie startowym, trawie, wodzie, śniegu i lodzie.
Zarząd Spółki zamierza skomercjalizować nowy, dwuosobowy model wodnolądowego samololotu, M-22C, bazując na doświadczeniu w opracowaniu samolotu kategorii S-LSA, procesie certyfikacji przez Federalną Administrację Lotnictwa w Stanach Zjednoczonych i 14-letniej historii bezpiecznych lotów maszyny w ponad 40 krajach na całym świecie. Dzięki opływowej konstrukcji kadłuba M-22C zabierze pilota i pasażerów do wielu ciekawych miejsc w zróżnicowanych warunkach atmosferycznych, łącząc w sobie wygodę, komfort i bezpieczeństwo. Spółka jest również w trakcie opracowania innowacyjnego modelu M-33, która będzie pierwszym na świecie tak złożonym i komfortowym modelem pięcioosobowego wodnolądowego samolotu i dostarczy niesamowitych, emocjonujących i funkcjonalnych wrażeń w atrakcyjnej cenie.