~mayki

TabS trafił do CCS na gwarancji. Wizualnie w stanie idealnym. Droga folia, drogie etui itd. Po kilku dniach wrócił uświniony i z porysowną folią - nie porysowaną - poharataną. Telefon do CCS rozwiał moje wątpliwości. Totalne olanie klienta. Informacja typu - folia nie jest na wyposażeniu urządzenia które zostało oddane do serwisu. Trzeba było ściągnąć. 
Zgłosiłem sprawę do Samsunga. Czekam na wynik.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.