Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Serwis Huawei? Wolne żarty... Wybrałem się do serwisu w zeszły piątek. Oczekiwałem miłego przyjęcia, profesjonalnej i szybkiej naprawy. I co? Przejechałem się po całej bandzie. Pani recepcjonistka (nie wiem czy tak mogę ją nazwać) przyjęła mnie z łaską! Przez 20 minut opowiadałem o co mi chodzi, w czym leży problem, a ona dalej nie rozumiała o co chodzi. Poprosiłem kierownika. O dziwo zrozumiał problem i przyjął towar... Usłyszałem, że naprawa zajmie do 3 dni roboczych. Chodziło o zwykły wyświetlacz, wiec powinno pójść szybciej. Tu jest najlepszy punkt programu. Czekałem tydzień i nic. Półtorej tygodnia i nic. Minęły 2 tygodnie i dostałem telefon, że mogę przyjść po odbiór. Za taką obsługę i serwis dziękuję. Jaka firma, taka pozycja na giełdzie... Nie polecam serwisu w piasecznie. Czekam tylko jak wyświetlacz w telefonie, ponownie walnie, po ich naprawie...