Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
http://notowania.pb.pl/pytania/PLSNTCH00012
Kiedy Suntech zacznie osiągać zyski z DSS, która jak wynika z raportów jest na ukończeniu? Czy spółka zacznie informować o swoich poczynaniach, czy nadal będą to lakoniczne ogólne informacje o kontraktach? Na stronie suntech.pl ostatnia wiadomość z prasy jest z grudnia 2014 roku. Cytując "SunVizion Network Inventory ułatwi zarządzanie należącą do miasta siecią MAN Wrocław, usprawniając najważniejsze procesy biznesowe realizowane w sieci". Nie ma tu dokonania, a coś co ma nastąpić czyli "ułatwi zarządzanie usługami". Kiedy spółka pokaże, że ułatwiła, a nie nadal ułatwi od kilku lat?
Dzień Dobry, dziękuję za zadane pytania.
Ze względu na długi okres realizacji umowy dotyczącej dostarczenia systemu do paszportyzacji dla Dolnośląskiej Sieci Szerokopasmowej przychód wygenerowany dzięki temu kontraktowi jest rozłożony w czasie i od zeszłego roku jest systematycznie wliczany do wyników firmy.
Jeśli chodzi o informacje prasowe na temat dokonań Spółki proszę mieć na uwadze, że specyfika tego typu tekstów narzuca ich merytoryczną treść. Wiadomość prasowa może dotyczyć jakiegoś konkretnego wydarzenia, tak zwanego newsa, na przykład faktu podpisania umowy, albo zakończenia wdrożenia. Wydarzeniem takim nie jest na pewno fakt, że u jakiegoś klienta wdrożony przez nas system działa poprawnie i zgodnie z przeznaczeniem.
Opisom działania wdrożonych już rozwiązań służą teksty typu case studies i takie teksty jak najbardziej publikujemy w prasie, są one także dostępne na naszej stronie internetowej: www.suntech.pl
Z poważaniem, Magdalena Jabłońska, Manager ds. Marketingu i PR, Suntech S.A.