~ja

cytat z facebooka myphone'a:

Szanowni Klienci, Użytkownicy, Fani marki oraz wszyscy zainteresowani,
W ostatnim czasie wiele razy zwracaliście nam uwagę na jakość, sposób i czas pracy naszego serwisu. Chcieliśmy odnieść się w kilku szczerych słowach do problemu i przedstawić Wam jasno całą sytuację.
Obecnie sprzedaż produktów marki myPhone znacząco przekroczyła średni wolumen z pierwszych pięciu lat naszej działalności, pod który organizowaliśmy dotychczas nasze struktury oraz procedury serwisowe.
Jako myPhone, cały czas rozwijamy nasze działania i z każdym nowym produktem staramy się coraz lepiej odpowiadać na Wasze oczekiwania. W celu osiągania tych rezultatów, poszerzamy nasze struktury, rozbudowujemy procesy i zmieniamy organizację naszej pracy. Wiele podjętych decyzji przyniosło bardzo satysfakcjonujące efekty. Obserwujemy to między innymi w badaniach opinii na temat produktów oraz wynikach ich sprzedaży. Niestety, istnieje też obszar który przerósł nasze możliwości, a ostatecznie - negatywnie przełożył się na jakość naszej pracy i Wasze zadowolenie.
Takim obszarem jest obsługa serwisowa, która - jak część z Was zauważyła - kilkukrotnie nie była w stanie odpowiedzieć na Wasze potrzeby. Przejawiało się to m.in. informacjami o przedłużających się diagnozach, braku części serwisowych, czy wydłużonych pracach naprawczych.
Wyjaśniając: brak odpowiedniej organizacji pracy naszego serwisu połączony z bardzo dużym wzrostem ilości zamówień, spowodował problemy i zatory w naszych działaniach. Ostatecznie, cała sytuacja wpłynęła na niezadowolenie, które wielu z Was sygnalizuje w ostatnim czasie m. in. na naszym fanpage'u oraz za pośrednictwem innych kanałów komunikacji.
Chcemy przekazać i jednocześnie obiecać, że pracujemy pełną parą nad rozwiązaniem tego problemu. Zaangażowaliśmy w pracę zarówno naszych specjalistów, jak i zewnętrznych konsultantów, tak aby końcowy rezultat był jak najbardziej satysfakcjonujący dla Was, naszych Klientów. Prosimy jeszcze o odrobinę cierpliwości, już w najbliższych tygodniach sytuacja ulegnie znacznej poprawie.
Jednocześnie, w ramach przeprosin, osoby które oczekują na naprawę powyżej 30 dni, otrzymają bezpłatnie dowolnie wybrane etui z oferty TelForceOne w ramach drobnej rekompensaty. Wiemy, że to tylko drobiazg, ale zależy nam abyście potraktowali go jako gest dobrej woli. Zależy nam na szybkiej poprawie sytuacji oraz mamy nadzieję odbudować Wasze zaufanie.
Jeszcze raz przepraszamy za wszystkie problemy. Z poszczególnymi osobami oczekującymi na naprawy będziemy kontaktować się osobiście.
Pozdrawiamy,
Zespół myPhone.

W koncu sie wzieli za cos co juz od ponad pol roku bylo wiadomo, ze bedzie pieta achillesowa calej sprzedazy - serwis. Zycze powodzenia, bo to jest bolaczka wszystkich B-brandow, jezeli myphone jako pierwszy zorganizuje to dobrze to wytnie jeszcze wiekszy kawal tortu z rynku, duzo wiekszy :). Potrafia wyznaczac i realizowac cele, pokazali wielokrotnie w ostatnich latach. Dla akcjonariuszy wynika z tego komunikatu, ze sprzedaz idzie naprawde dobrze, co nie jest tajemnica dla osob sledzacych kanaly dystrybucji. Czwarty kwartal 2014 i pierwszy 2015 naprawde gratuluje sprzedazy myphone'ow, przewiduje, ze wzrost znowu bedzie bardzo duzy. W force light poszli w jakosc, zatrudnienie specjalistow i kompleksowe rozwiazania, co przelozylo sie na zaufanie bardzo dobrych perspektywicznych klientow, wiec zycze myphone'owi determinacji pracy nad serwisem, a polowa Polski, pozniej moze i Europy, bedzie kupowac myphone'y, a jak sie zestarzeja z radoscia zamienia na nowszy modelmyphone'a. Naprawde ciekawe perspektywy i szerokie oceany przed TFO... :).

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.