~fundamentalista

Mogliby pomysleć w tym kontekście o zbudowaniu rozpoznawalnej regionalnie (Europa, Ameryka, nie tylko USA, ale też południowa i Meksyk, czy Afryka) marki, żeby abonenci różnych sieci chcieli kupić MyPhona, też kanałami internetowymi, choć trochę się poprawiło w tym temacie ostatnio

Ciekawym case'em, na którym mogliby się też częściowo wzorować jest Xiaomi, zachowując oczywiście proporcję/skalę:
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Nazywaja-ich-chinskim-Apple-Jak-Xiaomi-podbilo-swiatowy-rynek-7222330.html

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.