Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
z sieci dystrybucji sevena
http://www.7-nutrition.com/info/27/punkty-sprzedazy
wynika, że branża jest w początkowej fazie rozwoju
W mojej ocenie powinni podpatrywać branże FMCG wraz z kierunkami.
Na pierwszy rzut oka w obecnej fazie powinien wyklarować się integrator (identyfikacja)
Inną cechą w sieciach FMCG jest wzrost udziału w sprzedaży marek własnych i to w przypadku odżywek i suplementów diety już się odbywa (marka własna sfd i tricepsa)
Tylko zintegrowane sieci z silną marką własną wsparte sprzedażą e-commerce (e-handel) i promocją będą parły do przodu
Widać, że Triceps to rozumie przez co postawił na wykreowanie sevena ale kolejnym krokiem powinno być przekonywanie branży, że integrowanie i identyfikacja jest równie ważna.
przed tricepsem dwa priorytety
1. promocja sevena
2. integrowanie branży poprzez przekonywanie na przykładzie branży FMCG z coraz większym udziałem w sprzedaży marek własnych
z linka o sieci sprzedaży sevena wynika, że jest 50 lokalizacji ale widać też, że jeszcze każdy ciągnie w swoją stronę a to błędna droga