Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Masz takie odczucia co do obsługi CCS a prawda jest taka, że całę twoje odczucia wynikają z twojego nie znania branży.
1. Recepcjonistka nie jest od tego aby miała całą wiedzę, z zakresu telefonów i ich napraw tylko specjalni przeszkoleni ludzie, którzy zajmują się naprawą tych urządzeń. Obowiązki recepcjonistki są od zupełnie innego
2. Jest to normalna cena wymiany procesora. Koszt samego procesora to spory koszt a robocizna za niego nie jest tania. Podkreślam, że gdybyś miał telefon na gwarancji to nie byłoby tych kosztów, utracenie gwarancji to wyłącznie twoja wina, chyba że Ci się skończył czas.
Zamiast oskarżać recepcjonistkę o cokolwiek to najpierw zapoznaj się z jej zakresem obowiązków zamiast stwierdzać głupoty :)