Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
K2 prowadzi świąteczne działania dla Decathlon.
Agencja K2, w ramach wygranego przetargu, przygotowała komunikację świąteczną dla firmy Decathlon. Działania wystartowały 5 grudnia i potrwają do świąt. Jest to pierwszy w historii spot TV zrealizowany w całości przez polski oddział firmy.
Działania oparte są o format kreatywny pod hasłem: „The Cathlons”. The Cathlons to drużyny codziennych sportowców, znanych z osiedlowych boisk, szkolnych hal sportowych, lokalnych ścieżek. Drużyny składające się z samych największych... wielbicieli sportu, którzy spotykają się, aby się razem poruszać. To ludzie, którzy sportem się bawią i dla których sport jest sposobem bycia z innymi lub z samym sobą. Decathlon wspiera i kibicuje takim sportowcom.
Spot, oparty o tę koncepcję, dostępny jest pod linkiem: http://youtu.be/MS-HqY_Ogm4.
W spocie pojawia się piosenka „Z poradnika młodego zielarza” znana z „Podróży Pana Kleksa”.
Kampania telewizyjna wspierana jest działaniami outdoorowymi oraz kampanią online. Działania mediowe prowadzi dom mediowy LOWE Media.
To pierwsza realizacja agencji K2 dla Decathlon. Firmy rozważają prowadzenie dalszych wspólnych działań w 2015 roku.