~STX

Panowie, tak czy inaczej - AudioShow potwierdza, że teraz liczy się tylko marketing, marketing i jeszcze marketing. Trzeba ostro ruszyć z reklamą a popyt się znajdzie - bo dobry produkt już jest.


Należało by się jeszcze zastanowić nad jedna dość istotną sprawą. Czy auto z dobrymi osiągami i walorami jezdnymi z linią stylistyczną zbliżoną dużego fiata jest odpowiedzią na dzisiejsze czasy / konkurencje / potrzeby rynkowe i może odnieść komercyjny sukces ?

Ktoś w Pylonie nie odrobił lekcji, sprzęt audio nie jest artykułem pierwszej potrzeby. Oprócz dobrego brzmienia i marketingu produkt musi kusić wyglądem aby klient zwrócił na niego uwagę.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.