Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Dzień dobry. W związku z coraz bardziej rozpowszechnianym poglądem o fatalną obsługę gwarancji (jedno z takich zdań znalazłem na bankier.pl: "można im zarzucić i to wiele. teraz myPhone wszedł do biedry z tanim smartfonem. ludzie którzy nie potrzebują tego sprzętu beda mogli go kupić z ziemniakami. Firma nie radzi sobie z obsługą gwarancji i wiekszosc ich klientow kupi ich produkty tylko raz. wiec perspektywa bardzo obiecujaca dla spolki...").
Więc jako akcjonariusz chciałbym dostać informację bądź adres mailowy pod który mogę się o taką informację ubiegać jaka jest perspektywa spółki w zakresie gwarancji. Czy są już podejmowane jakieś kroki? Jeśli tak to jakie? Jeśli nie to czy zostaną w najbliższym czasie podjęte i w jakim nakładzie? I czy w najbliższym okresie kwestia gwarancji stanie się priorytetem działalności spółki? Serdecznie z góry dziękuję za każdą otrzymaną odpowiedź.
"Dzień dobry,
na wstępie dziękuję za zainteresowanie akcjami TelForceOne S.A.
Awaryjność sprzętu produkowanego przez spółkę myPhone jest na bardzo niskim poziomie - w skali roku generuje on do 10 tys. zgłoszeń reklamacyjnych przy ponad 1 mln urządzeń wprowadzonych na rynek. Ich zdecydowana większość (ponad 70%) rozpatrywana jest w czasie krótszym niż 8 dni. Zgłoszeń związanych ze smartfonami sprzedawanymi w sieci Biedronka jest niewiele i stanowią ok. 2% wszystkich zgłoszeń reklamacyjnych.
Zastanawiające, skąd anonimowy forumowicz - na którego opinii Pan się opiera - bierze informacje, na podstawie których formułuje opinie o "nie radzeniu sobie przez firmę z obsługą gwarancji"? Zastrzeżeń takich nie znajdujemy ani w korespondencji do Spółki, ani na licznych otwartych forach technicznych i grupach dyskusyjnych, analizujących parametry naszych smartfonów i telefonów myPhone. Tu warto wspomnieć, że bywają one tak wnikliwe, że analizują nawet skutki … najechania autem na urządzenie czy jego upadek z 10 piętra.
Prosimy o zastanowienie się nad tym, jakie mogą być prawdziwe intencje anonimowego forumowicza i czy czasem jego wpis np. nie reprezentuje interesów strony trzeciej.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt."