~ktk

Najważniejsze, żeby produkty były ok, a marketing ma być skuteczny, a jeśli trzeba to i nachalny. Nie wydaje mi się, żeby ludzie słuchający muzyki potrzebowali informacji o maszynach do obudów bo pewnie woleliby mieć ręcznie robione z drewna a nie płyciny, czy mdf, ale co fakt to fakt. Tego typu maszyny mogą robić praktycznie w automacie produkcję dla całej Polski - to jest sprawa oczywista, ale wcale nie jest wadą spółki. Przy maszynach wadą jest zbyt wielka moc i koszty utrzymania w stosunku do potrzeb. Jak zwiększą sprzedaż - co nie będzie wcale takie łatwe to maszyny będą pracować wydajniej - sprawa oczywista i takie teksty będą mniej raziły.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.