~Exdss

Kruszywo owszem dobre bo nadaje się na warstwy ścieralne w nawierzchniach dróg wszystkich kategorii ale pozostałe parametry nie są czymś szczególnym .
Nie mam informacji czy w Piławie uruchomiono już płuczkę do grysów bo bez tego to kruszywo nie jest takie atrakcyjne .
Jeżeli chodzi o grysy to stanowią one maksymalnie 15 procent kostrukcji dróg ( warstwy ścieralne), bloków energetycznych( beton) o kolejach nie piszę gdyż tam wchodzą tylko mieszanki kamienne i tłuczeń kolejowy .
Mieszanki kamienne i tłucznie oferują praktycznie wszystkie kopalnie a takich w rejonie Piławy jest przynajmniej 6.
Skupiłem się na Piławie gdyż w tym rejonie planowane są chyba najwieksze inwestycje
drogowe ( s-5 , S-3) .

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.