radekwisniewski_redan

Na rynku sprzedaży e-commerce głównymi czynnikami wzrostów jest cena i wielkość oferty. Atrybuty te spełnia oferta TXM. Na polskim, internetowym rynku dyskontowym wciąż nie ma istotnego gracza. Bark ograniczeń w wielkości oferty, dobra jakość i najniższe, rynkowe ceny to potencjalnie bardzo poważna przewaga konkurencyjna Wielkość sieci dodatkowo umożliwia intensywny rozwój łączenia sprzedaży on line z off line na bazie ROPO.
Na uruchomienie sklepu internetowego TXM wydamy kilkaset tysięcy złotych, co w dużej mierze związane jest z optymalizacją kosztów w oparciu o nakłady poniesione już w roku 2013 przy tworzeniu platformy e-commerce dla rynki fashion. Zakładamy, że sprzedaż internetowa TXM w ROKU 2014 nie będzie jeszcze bardzo istotna względem sprzedaży tradycyjnej. Chcemy by w przyszłym roku sklep internetowy TXM stał się poważnym graczem na polskim rynku e-commerce.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.