Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
K2 prowadzi dodatkowe działania dla akcji charytatywnej IKEA
Agencja K2 przygotowała działania wspierające dla akcji charytatywnej IKEA, prowadzonej pod hasłem: „Każdy pluszak to historia”.
Wszystkie pluszaki, przekazane podczas akcji przez klientów IKEA, trafią do małych pacjentów pogotowia ratunkowego i placówek medycznych. W zamian za każdego pluszaka klienci otrzymują specjalnie nagrane, niepowtarzalne bajki, których bohaterami są właśnie pluszaki IKEA.
Sercem kampanii jest strona www.pluszakidlaedukacji.pl, która oferuje dobrej jakości rozrywkę dla najmłodszych – interaktywną i atrakcyjną wizualnie. Tu znaleźć można 37 bajek. Bajki czytają znane postaci życia publicznego: aktorzy, sportowcy, artyści kabaretowi, piosenkarze. W nagrania zaangażowały się 34 osoby m.in.: Jolanta Kwaśniewska, Małgorzata Foremniak, Robert Korzeniowski, zespół Myslowitz czy Monika Pyrek, a także pracownicy IKEA.
Strona to także interaktywne narzędzie, służące do codziennej zabawy, dzięki któremu dzieci wraz z rodzicami mogą samodzielnie pokierować losami bajkowych bohaterów (pluszaków IKEA) i ułożyć własną historię ze szczęśliwym zakończeniem.
Firmy K2 i IKEA współpracują ze sobą już od ponad 12 lat.