~michal

moze mam odmienna filozofie niz inni bo wiekszosc pewnie poradzi zeby na poczatku dac do biura bo jest sie zielonym....

ja jednak radze samemu

bo po pierwsze wiecej sie wtedy czlowiek uczy i dowiaduje o prowadzeniu firmy

po drugie jest malo do ksiegowania wiec ciezko o blad

po trzecie do biura sie daje dopiero jak dokumentow jest zbyt duzo i ciezko to ogarnac.

na poczatku warto oszczedzac kazda zlotowke. dla przykladu fajny program do kpir bardzo prosty i intuicyjny r2ksiega to koszt 200 zl moze mniej nawet. miesieczny koszt biura to tez koszt 200 zl. tylko roznica jest taka ze program mamy na rok a biuro na miesiac wiec latwo obliczyc oszczednosc

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.