~Telesfor

Katarzyna Wiśniewska i Adam Wysocki wspólnie pokierują K2 Media

Katarzyna Wiśniewska i Adam Wysocki obejmują stanowiska dyrektorów współzarządzających i wspólnie pokierują agencją mediową K2 Media, odpowiedzialną za projekty mediowe w Grupie K2.

Katarzyna Wiśniewska w K2 Media będzie przede wszystkim odpowiedzialna za organizację agencji, sprzedaż i rozwój relacji ze stałymi klientami. Z K2 związana jest od 9 lat i należy do grona ścisłego kierownictwa firmy. W tym okresie jako dyrektor ds. rozwoju Grupy K2 kierowała działem nowego biznesu, odpowiadała za plany sprzedażowe agencji i miała istotny wpływ na pozyskanie takich dużych klientów i uznanych marek jak: Grupa PZU, PKO BP, PKO SA, Heineken, L'Oreal, czy Orlen. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Przejęcie przez Kasię sterów w K2 Media jest kolejnym etapem rozwoju oferty zintegrowanej K2.

Adam Wysocki odpowiedzialny będzie za produkt, rozwój usług i innowacji biznesowych oraz za relacje z mediami i rynkiem. Karierę zawodową rozpoczął w 2000 roku w firmie Adnet, gdzie był m.in. dyrektorem do spraw kluczowych klientów, następnie pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego agencji IMP. Ostatnie 7 lat spędził w agencji interaktywnej Next, należącej do międzynarodowej sieci Starcom Mediavest Group, gdzie jako Digital Development Director odpowiadał za strategię rozwoju agencji NEXT i relacje biznesowe. Wysocki koordynował tu również pracę zespołu obsługującego największego klienta agencji Next - T-Mobile. Ukończył studia doktoranckie w Instytucie Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych na UW. Jest znany z aktywności na rzecz rozwoju branży internetowej, ma na koncie wiele artykułów eksperckich i prelekcji na konferencjach polskich i zagranicznych. Jest współtwórcą projektów nagradzanych na konkursach Effie i Media Trendy, mi.in. pierwszego w Polsce dużego bloga firmowego dla telewizji „n”.

Jednocześnie ze stanowiska dyrektora zarządzającego K2 Media odchodzi Marcin Siekierski. Decyzja została podjęta za porozumieniem stron.

Obszar pośrednictwa mediowego jest jednym z priorytetów rozwoju Grupy K2, czego dowodem jest oddanie sterów w ręce dwóch bardzo doświadczonych dojrzałych managerów. Ten rok pokazał, że możemy pracować dla dużych klientów, realizując złożone projekty full service i wchodząc w nowe segmenty usług. Jestem pewien, że doświadczenie Kasi i Adama w pracy dla takich marek jak T-Mobile, PKO BP, Heineken czy telewizja „n” szybko przełoży się na dalszy wzrost jakości naszej oferty. – komentuje Rafał Ciszewski, wiceprezes zarządu K2, odpowiedzialny m.in. za kompetencje mediowe.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.