-kris-

''Chcieliśmy stworzyć nowoczesny polski koncept, który pozwoli nam wykorzystać rozwiązania z powodzeniem stosowane przez zachodnie sieci handlowe. Format convenience idealnie nadawał się do tego profilu. Obecnie jest to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi rynku detalicznego. Szczególnie w ostatnich miesiącach dało się zauważyć, że pomimo słabnącej koniunktury na rynku, sektor convenience nadal dynamicznie rośnie i niemal wszystkie większe sieci handlowe dostrzegają szansę w sklepach małopowierzchniowych.''

http://poradnikhandlowca.com.pl/wywiady/Maciej-Szturemski--Prezes-Zarzadu-Malpka-S-A-,499,strona1.html

PS.
Ostatnio pisałem o bardzo dobrze odebranych wynikach finansowych trzeciej sieci handlowej w Wielkiej Brytanii - Sainsbury's ,a poprawa uzyskana została poprzez bardzo dobrą sprzedaż w segmencie online -wzrost o 15% i równie imponujacą sprzedaż w ...SKLEPACH CONVENIENCE -wzrost o 20%.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.