Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Patrząc na sprawę z perspektywy kilkuletniej, no to niezbyt dobra wiadomość. Hangary miały być warte 3-4 miliony Euro w czasach urodzaju a jest klops.
Patrząc z kolei z perspektywy kilku ostatnich kwartałów, gdzie spółka przynosiła regularne duże straty, no to jest to w miarę dobra wiadomość. AER pozbył się kosztownego 'dziecka', które miał na utrzymaniu.
Zauważcie, że w spółce z Dinard nic tam prawie nie zostało Jak wspomniałem wcześniej wszystkie aktywa trwałe zostały przeniesione do innej spółki zależnej aerfinance - Avio21, o której na razie jest cicho.
Zadłużenie wobec Aerfinance także zostało już sprytnie rozliczone, poprzez 'zamianę' tychże zobowiązań na udziały w innych podmiotach z kapitałem z POiG.
Zakładam, że bardzo ciekawy może być kolejny raport. Jeśli 'wyparuje' z niego zadłużenie aertech sas, to znacząco wzrosną wszystkie wskaźniki fundamentalne.
Aertech SAS od kiedy został przejęty przez Aerfinance co kwartał przynosił straty