~16

Patrząc na sprawę z perspektywy kilkuletniej, no to niezbyt dobra wiadomość. Hangary miały być warte 3-4 miliony Euro w czasach urodzaju a jest klops.

Patrząc z kolei z perspektywy kilku ostatnich kwartałów, gdzie spółka przynosiła regularne duże straty, no to jest to w miarę dobra wiadomość. AER pozbył się kosztownego 'dziecka', które miał na utrzymaniu.

Zauważcie, że w spółce z Dinard nic tam prawie nie zostało Jak wspomniałem wcześniej wszystkie aktywa trwałe zostały przeniesione do innej spółki zależnej aerfinance - Avio21, o której na razie jest cicho.
Zadłużenie wobec Aerfinance także zostało już sprytnie rozliczone, poprzez 'zamianę' tychże zobowiązań na udziały w innych podmiotach z kapitałem z POiG.

Zakładam, że bardzo ciekawy może być kolejny raport. Jeśli 'wyparuje' z niego zadłużenie aertech sas, to znacząco wzrosną wszystkie wskaźniki fundamentalne.

Aertech SAS od kiedy został przejęty przez Aerfinance co kwartał przynosił straty

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.