Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Gdy próbowałem wyjaśnić problemy jednego klienta z Netią, otrzymałem takie zapewnienie:
"Jeżeli abonent ma dodatkowe pytania lub wątpliwości - mimo zakończenia procesu reklamacji - zawsze może się z nami skontaktować bezpośrednio - na pewno odpowiemy na wszelkie dodatkowe pytania."
Gdy więc klient przesłał prośbę o dodatkowe wyjaśnienia, otrzymał informację:
"Odpowiadając na zgłoszenie informuję, iż droga reklamacyjna została zamknięta. Netia udzieliła informacji w pierwszej reklamacji, a później w jej odwołaniu. Tym samym nie mamy już podstaw do dalszego rozpatrywania przedstawionego wątku, bardzo mi przykro. Stanowisko Netii zostało wyrażone w odwołaniu od reklamacji."
Oto cała prawda, jak Netia traktuje swoich klientów oraz akcjonariuszy, którym zależało na dobrym wizerunku firmy.