~Telesfor

Grupa K2 wygrała przetarg na obsługę digitalową marek piwnych Desperados i Heineken należących do Grupy Żywiec. Dla obu będzie pracować agencja K2, a dla pierwszej - także agencja Good.

K2 i Good będą zajmować się dla Desperadosa i Heinekena wszystkimi aktywnościami digitalowymi (także w social media). K2 pracuje dla Heinekena od 2,5 roku (zrealizowała w tym czasie dla marki kilka loterii promocyjnych i kampanii mobilnych), natomiast dla Desperadosa poprzednio w internecie pracowała Przeagencja.

Firmy nie informują, które inne agencje brały udział w tym przetargu ani na jak długo zaplanowano współpracę.

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-k2-z-internetowa-obsluga-desperados-i-heineken

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.