~Telesfor

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Coca-Coli Zero pokazującej, że nie różni się ona smakiem od Coca-Coli. Akcję przygotowały i realizują firmy McCann Erickson, McCann Warsaw, K2 i Starcom.

Cała kampania jest prowadzona pod hasłem „Uwierzysz jak spróbujesz” w telewizji, kinach, internecie (m.in. serwisach społecznościowych) oraz wybranych kanałach sprzedaży. Globalną koncepcję kreatywną akcji przygotowały agencje McCann Erickson Mediolan i McCann Barcelona, a adaptacją spotu na polski rynek zajęła się agencja McCann Warsaw. Media tradycyjne kupił dom mediowy Starcom, a za media elektroniczne odpowiada agencja K2.

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/uwierzysz-jak-sprobujesz-koncertowy-spot-reklamuje-coca-cole-zero-wideo

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.