Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Prawie 2 tygodnie temu zrobiłam przelew w którym wybrałam zły oddział banku (te same adresy)Wybrałam
Numer BIC odbiorcy ABNCNL2AXXX
Bank odbiorcy ABN AMRO CLEARING BANK NV
zamiast
Numer BIC odbiorcy ABNANL2AXXX
Bank odbiorcy ABN AMRO BANK NV
Wszystkie inne dane sie zgadzały. Do tej pory nie dostałam żadnego zwrotu.Tamtej bank nie odpowiada na @
Odbiorca (zaufany) nic nie dostał. Co moge w takiej sytuacji zrobić? Mój bank (mbank) zaproponował odzyskiwanie pieniędzy (koszt 100zł a to połowa kwoty). Proszę o pomoc i sugestie