~Marta

No ja też miałam kiedyś podobną sytuację, że zamówiłam akwarium, nie powiem, tanie nie było i przyszło pęknięte, Sprzedawca twierdził, że wysłał dobre i że to wina przewoźnika, przewoźnik twierdzi, że oni robili to z maksymalną ostrożnością. I koło się zamyka. Znalazłam sobie prawnika, który przez telefon mi powiedział jakie pisma i gdzie wysłać, żebym odzyskała swoje pieniądze. I po 7 dniach zadzwonił przedstawiciel z firmy kurierskiej, przeprosił za wszystko i powiedział, że w przeciągu 7 dni będę miała pieniądze na koncie:) Także czasami skorzystać z czyjejś pomocy. Gdyby ktoś chciał to ta firma prawnicza to availo,

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.