~moby dick

Spektakularne wzrosty sprzedaży marki Soplica




Prawie dwukrotnie, czyli z 17% do blisko 34%*, wzrosło w 2012 r. spożycie wódek smakowych. Do wzrostu zainteresowania Polaków smakowymi wódkami przyczyniła się marka Soplica i jej nalewki, której wzrosty sprzedaży w 2012 r. były dla CEDC rekordowe.

W 2012 roku warianty smakowe Soplica odnotowały sprzedaż na poziomie 3 729 066 litrów, co stanowi wzrost sprzedaży o 115,1%** ilościowo w stosunku do roku poprzedniego. Osiągnęły tym samym jeden z najwyższych wzrostów w segmencie wódek smakowych w Polsce.
Portfolio nalewkowe marki tworzą: Soplica Orzech Laskowy - aromatyczna nalewka o słodkim smaku orzechów laskowych z polskich lasów, jednocześnie najpopularniejszy wariant smakowy marki, Soplica Wiśniowa - o wyróżniającym smaku z nutą wiśniowej pestki, Soplica Malinowa - długo leżakowana nalewka o smaku malin z polskich ogrodów oraz Soplica Pigwowa - o słodkim i delikatnie kwaskowym smaku dojrzałej pigwy, prosto z polskich sadów. Wszystkie nalewki odnotowały spektakularny wzrosty sprzedaży.
"Wódki smakowe to ogromny sukces sprzedażowy marki Soplica. Na uwagę zasługuje również silny wzrost całej marki Soplica (Wódki Szlachetnej i wariantów smakowych), która w 2012 roku sprzedała o 34,9% litrów więcej niż w roku poprzednim. To świetne wyniki, szczególnie, jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że rynek wódki w 2012 r. wzrósł tylko 0,8%.*** ilościowo" - mówi Przemysław Jaczewski, Brand Manager marki Soplica.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.