~Telesfor

Nestea Green Tea reklamowana w wersji brzoskwiniowej

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek brzoskwiniową wersję smakową herbaty mrożonej Nestea Green Tea (Coca-Cola Poland Services). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann Warsaw, K2, Havas Worldwide, Starcom i Rc2.

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nestea-green-tea-reklamowana-w-wersji-brzoskwiniowej-wideo

„Podziel się radością” - polskie imiona i ksywki na opakowaniach Coca-Coli

W ramach startującej kampanii Coca-Coli „Podziel się radością” na puszkach i butelkach tego napoju zamiast logo znajdą się popularne polskie imiona i pseudonimy. Wspierają to działania reklamowe, za które odpowiadają firmy McCann Warsaw, K2, Next, Starcom i Rc2.

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/podziel-sie-radoscia-polskie-imiona-i-ksywki-na-opakowaniach-coca-coli-wideo

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.