Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
W dniach od 26 listopada do 2 grudnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN.
Udział ten wyniósł 18,2 proc., co oznacza 76,67 mln zł wpływów.
Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 12,73 proc., czyli wpływami rzędu 53,62 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 40,53 mln zł, czyli 9,62 proc. udziału.