Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
ok.
2012-10-31
Wait TV w ofercie Multikino Media
W tej chwili w ofercie spółki Multikino Media znajduje się 41 kin z łączną liczbą 247 ekranów. Wraz z rozpoczęciem współpracy z firmą Call2Action broker reklamowy dodatkowo oferuje swoim klientom możliwość prezentacji kontentu reklamowego na 3900 ekranach w ponad 240 lokalizacjach w całej Polsce, z miesięcznym dotarciem do 10 mln odbiorców. W związku z całkowitą cyfryzacją kin znajdujących się w ofercie Multikino Media, klienci brokera reklamowego będą mogli bez technicznych problemów korzystać w reklamy Digital Signage.
Możliwość reklamy on screen oraz off screen w kinach z naszej oferty, a zarazem dodatkowy nośnik jakim są ekrany Wait TV zagwarantuje naszym klientom bardzo szerokie dotarcie z komunikatem reklamowym. Mamy nadzieję, że nasza wzbogacona oferta spotka się zainteresowaniem wśród reklamodawców – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media
W spółce Multikino Media za sprzedaż oraz koordynację współpracy z firmą Call2Action odpowiedzialny będzie Łukasz Wieszczyński. Sprzedaż reklam na nośniki Wait TV będzie prowadzona również przez lokalnych handlowców brokera reklamowego.