~akzs

Już o tym wspominałem ale muszę to jeszcze raz powtórzyć, niestety.
Więcej przypadków takich jak opisał passat na:
http://www.pracadokitu.com/temat/37/eniro-polska/
http://www.money.pl/forum/eniro-t2480045.html
i jeszcze w wielu innych miejscach w sieci!
Bozo. piszesz, że "dzwonisz do biura obsługi klienta i temat wyjaśniasz" a ja z własnego doświadczania, jeszcze raz powiem, że jedyne co usłyszysz to cytuję " Przecież Pan wiedział co podpisuje, jak Pan podpisał to niech Pan płaci!" i na tym koniec wyjaśnień!!!
Podstawową formą negocjacji w eniro jest windykacja!!!
Być może, w co wątpię teraz się coś zmieni. Zostało "nowo utworzone stanowisko Specjalisty ds. Mediów Społecznościowych w Eniro Polska.
http://www.smb.pl/index/page/id/187/alias/nowy_specjalista_ds_social_media_w_eniro_polska
Ponoć teraz "firma słucha ich opinii (klientów), jest otwarta na dialog i nie ucieka od trudnych problemów". Coś mi się jednak wydaje, że to ma "zaprezentować jej nowy wizerunek" i nic poza tym!!!
Bozo, jestem pewien, że Twoja wypowiedz jest wynikiem "edukacji wewnętrznej z tego zakresu"!!!


Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.