~wbc

Należy brać pod uwagę, że firma SCS posiada przewagę konkurencyjną w zakresie opatentowanej technologii. Każdy produkt ma krzywą przychodów ze sprzedaży, cykl życia. Marketing musi się pojawić i on wygeneruje koszty, których początkowa sprzedaż z pewnością nie pokryje, ale samo uruchomienie sprzedaży świadczy dobrze o zarządzie.

Dla porównania taki EUI wciąż buduje, obiecuje, podpisuje... ale nic nie sprzedaje (sic!) poza kolejnymi tonami śmieciowych akcji emitowanych na potrzeby drogiego i leniwego zarządu...

Dlatego spokojnie. To początek drogi.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.