Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Przede wszystkim zyski netto: 187.247,52GBP, czyli 930.564,00 PLN - ok. 0,10 zł na akcję!
Większe (w stosunku do stanu z raportu za Q2) środki pieniężne o 35.234,27GBP czyli 175.103,75PLN
Przychody ze sprzedaży co prawda niższe niż kwartał wcześniej, ale znacznie wyższe niż w poprzednich okresach;)
W majątku firmy mamy hangary w Dinard, ale nieruchomość we Francji nie jest jeszcze właściwie oszacowana (tu może być w przyszłosci na plusie).
Niestety brak informacji o samolocie - nie zamknęli tematu do końca stycznia 2012, dlatego nie ma zdjętej rezerwy.
Wiadomo, że nawet gdyby stracili ten samolot, to i tak nie upadną. Ich obecna wycena to ok. 0,20 zł na akcję.
Ale samolot jest, bo JzG ma wtykę w spółce i to komunikował.
Gdy zatem zdejmą rezerwę 1.511.699,69GBP (np. w q4), to kapitał własny będzie wynosił 1.881.668,85 GBP czyli 9.351.329,68PLN, czyli ponad 1 zł na akcję.