Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
II. KOMENTARZ ZARZĄDU NA TEMAT CZYNNIKÓW I ZDARZEŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA
OSIĄGNIĘTE WYNIKI FINANSOWE
Na koniec trzeciego kwartału 2011 roku przychody netto ze sprzedaży Spółki za okres od początku
bieżącego roku obrotowego osiągnęły poziom 8 661 tys. zł. i były ponad sześciokrotnie wyższe niż
zrealizowane w analogicznym okresie 2010 roku. Przychody netto ze sprzedaży Spółki wygenerowane
w trzecim kwartale 2011 roku wyniosły 3 754 tys. zł, co odzwierciedla kontynuację trendu ich
dynamicznego wzrostu utrzymującego się z poprzednich kwartałów.
Tak dynamiczny wzrost przychodów w raportowanym okresie jest efektem realizacji przyjętej przez
Spółkę strategii działania, opartej o kompleksowy system ekranów, emitujących materiały
promocyjno-reklamowe, których dostęp i zasięg oddziaływania nie jest ograniczony do jednego
wybranego miejsca w sklepie. Osiągnięte wyniki finansowe Spółki odzwierciedlają skuteczność
operacyjną jej działania oraz efektywność prowadzonej współpracy z wcześniej pozyskanymi, jak
również nowymi reklamodawcami.
W trzecim kwartale 2011 roku Spółka wypracowała 1 473 tys. zł zysku netto przy osiągniętej
wysokiej rentowności zysku netto, kształtującej się na poziomie 39%. Osiągnięty wynik oznacza
dynamiczny wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego, w którym Spółka
wygenerowała 104 tys. zł zysku netto.
W zakresie infrastruktury POS TV Spółka w raportowanym okresie koncentrowała swoje działania na
modernizacji i rozbudowie instalacji w sieciach handlowych