Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Wszystko pięknie - ładnie..........................narastająco jest po 4 - kwartałach.....+100mln zysku netto .
Kurs euro 4,30 - deprecjajcja zł powinna podnieść wynik już w 3 kw.
i wygląda na to że cały czas jest zwiększana produkcja w segmencie opon ciężarowych -
Cały czas zarząd mówi o zwiększeniu produkcji opon ciężarowych z 1.700 do 5.000 sztuk / na dobę
a tu cytat z przegląd oponiarski.................
http://www.przegladoponiarski.pl/wydania/artykul/923/
W dębickiej fabryce produkowanych jest rocznie 15,5 mln opon.
Janusz Krupa, specjalista zajmujący się oponami ciężarowymi w firmie Goodyear Dunlop Polska mówił, iż w tej chwili nasz kraj jest najdynamiczniej rozwijającym się rynkiem w zakresie sprzedaży opon ciężarowych
Potencjał fabryki w Dębicy w zakresie opon ciężarowych wynosi na razie 850 tys. sztuk rocznie. Z tego 38 proc. będą stanowiły marki premium. Produkowane są opony spod znaku Goodyear, Dunlop, Fulda i Sava. W segmencie ekonomicznym (budget) wytworzonych będzie około 62 proc. opon, głównie marki Sava, która jest liderem w Europie. W Dębicy wytwarzane są opony ciężarowe o rozmiarze 22.5 cala.
Na to wychodzi żę potencjał fabryki w zakresie opon ciężarowych już jest - 2328 / na dobę